.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به شعار«مرگ بر موسوی»

جمعی از نمازگران جمعه و شرکت کنندگان در تجمع محکومیت هتک حرمت به امام خمینی(ره) در تهران توهین به موسوی و کروبی را محکوم کردند.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام رحیمیان که سخنران تجمع اعتراضی به هتک حرمت امام خمینی(ره) بود در بخش آخر سخنانش با اشاره به آیه 60 تا 62سوره احزاب خطاب به دستگاه قضایی در خصوص آنان که بخواهند همچنان به فتنه گری ادامه دهند تصریح کرد: فتنه گران به بدترین و شدیدترین شکل ممکن باید اعدام شوند که در این بین تجمع کنندگان با شعار «سران فتنه سبز اعدام باید گردند» و شعار «موسوی این آخرین پبام است» سخنان او را تایید کردند.

در میان جمعیت عده ای سعی داشتند شعار جمعیت را به شعار «مرگ بر موسوی» تغییر دهند اما رحیمیان سعی کرد سخنانش را ادامه دهد و جمعیت نیز با «هیس هیس» سعی داشتند کسانی که تلاش کردند افرادی را که شعار مرگ بر موسوی می دهند را ساکت کرده و به سخنرانی گوش دهند.

در حاشیه راهپیمایی روز جمعه در مقابل دانشگاه تهران تصویری از کروبی در دست برخی تجمع کنندگان بود که موجب اعتراض دیگر نمازگزاران و تجمع کنندگان شد که معترض بودند که این تصویر یک روحانی است و نباید به آن اینگونه اهانت شود. برخی نیز از این عکس با موبایل هایشان عکس می گرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.